Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey,

als ik een link naar een site in m'n words of excel plak is die gemakkelijk te gebruiken door erop te klikken of op crtl + link te klikken.

Sinds gisteren lukt dat niet meer, ik krijg volgend bericht : de informatie waarom u verzoekt kan niet gedownload worden.

Ik heb dit al geprobeerd : Ga naar start..uitvoeren en kopiëer volgende lijn...

REGSVR32 URLMON.DLL

Ga dan naar je internet-opties onder extra...

Onder het tabblad 'programma's', webinstellingen herstellen aanklikken...

ik gebruik xp home edition , maar ik vind in m'n configuratie bij internet opties , programma's, nergens "webherstellingen herstellen" .

weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn koppelingen in words en excel terug werken ?

tx

Geplaatst:

even laten weten dat het probleem opgelost is.

Toen ik m'n msn wou openen kreeg ik bericht dat dit niet mogelijk was omdat m'n IE op offline werken was ingesteld. Ik heb dan op herstellen geklikt zodat m'n IE terug op online werken werd ingesteld.

Vlak erna ben ik m'n links in words en excell nog eens gaan proberen en die werken ook weer terug.

Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar het zou wel erg toevallig zijn.

grtz

Geplaatst:

Inderdaad dat zou best de oorzaak kunnen geweest zijn. Fijn dat u het probleem hebt kunnen oplossen.

Mvg Karel

beheerder

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.