Ga naar inhoud

Windows Verkenner crasht steeds

Resqin

Aanbevolen berichten

Dag allemaal!

Ik heb een serieus probleem met mijn PC. Ik heb een Asus en heb de Oberon games verwijderd, na dit gedaan te hebben loopt mijn windows verkenner steeds vast. Als ik 10 maal naar bvb. mijn muziek wil gaan wilt het wel lukken, maar hoe dan ook, immens onhandig.

Ik heb al eens grondige research gedaan op dit forum en ben hierop gestoten:

http://www.pc-helpforum.be/f182/windows-verkenner-werkt-niet-meer-38337/

Dit is exact het probleem welk ik ondervind. Korte samenvatting van het probleem: ik heb een Asus X53S Series met intel core i7 - 2670 QM, 2.2 Hz. Memory 6 GB. HDD 640GB. ODD DVD Sup.MTI.OS Win 7 Premium. Ik heb recentelijk de games van Oberon Media verwijderd, toen ik volop bezig was mijn PC te kuisen omtrent een ander probleem dat ik had. Een keuze waar ik al veel spijt van heb gehad, want sindsdien loopt mijn windows verkenner heel de tijd vast. Wanneer ik mijn documenten, muziek, afbeeldingn, etc. probeer te openen.

Graag zie ik dit probleem dan ook opgelost. Het is geen probleem als sommige nieuw geïnstalleerde programma's verwijderd zouden zijn, maar mijn documenten (ik ben volop bezig aan mijn thesis) zie ik wel graag behouden.

Reeds genomen stappen:

1. Heel mijn pc opgekuist, overbodige documenten en sofware verwijderd (oude games e.d.). Ook via CCleaner hem eens helemaal opgekuist. Alsook met norton een gehele scan gedaan. Helaas is het probleem er sinds dan gezien ik de games van Oberon ook als nutteloos beschouwde :).

2. Systeemherstel. Helaas kon ik niet meer teruggaan tot 7 februari (de dag waarop ik dit verwijderde), zodoende herstelt tot 13 februari maar dat brengt natuurlijk weinig zoden aan de dijk gezien ik het probleem dan al had.

3. VCia

3. In het vorige topic heb ik gezien dat je met de tool HijackThis het eventueel kunt oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.