Ga naar inhoud

SP1 wilt install niet completen

demon

Aanbevolen berichten

Hoe kom jij aan SP1 voor de Ultimate versie??

Draai zelf op Ultimate, de SP1 staat nog niet bij de downloads voor de Ultimate versie.

Wel voor alle andere versies van Vista.

(is dinsdag update-dag van MS, kan zijn dat hij nu tussen de updates staat, ga hem even opstarten en kijken)

Heb ondertussen de updates van Ultimate gecontroleerd.

Zie plaatje voor de nieuwe updates van vandaag.

Nog steeds geen SP1 hoor.

post-3733-1417703751,649_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draai zelf op Ultimate, de SP1 staat nog niet bij de downloads voor de Ultimate versie.

(is dinsdag update-dag van MS, kan zijn dat hij nu tussen de updates staat, ga hem even opstarten en kijken)

Serge, ooit gehoord van een standalone versie?, ik heb deze namenlijk gedownload op de offi MS website;), ik heb dezelfde versie opmijn computer en nog een andere.

Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.longhorn_rtm.080118-1840)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nederlandse versie is nog niet uit, daarom dat ik je vraag hoe kom je aan een SP1? Voor de andere versies is er al een SP1 maar niet voor de Nederlandse Ultimate versie. Ik kan verkeerd zijn hoor, maar kan je me de link geven waar je de NL versie voor Ultimate dan hebt gedownload?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik kan de error niet helemaal lezen kan je deze even voluit schrijven in een volgend berichtje? Euhm waar heb je je SP1 gedownload!! Want dat je dit voor hebt is wel heel bizar heb al verschillende keren Service packs geintegreerd met nlite en is altijd vlot verlopen.

Geholpen vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

1-64.jpg

bart 16

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vista sp1 is beschikbaar voor alle versies, ook voor Vista Ultimate. Ik heb zelf ultimate en even kijken wanneer sp1 installed is: 15 april

Bij mij kwam deze bij de auto updates binnen en bij heel wat mensen ook. In sommige gevallen komt deze daar niet te staan omdat hardware voorbeeld niet voldoet.

Ivm de foutmelding; zo verhelpt u dit:

Wanneer fout 80070002 van Windows Update wordt weergegeven terwijl er op updates wordt gecontroleerd, moet u de tijdelijke updatebestanden verwijderen die door Windows worden gebruikt om updates voor uw computer te identificeren. Als u de tijdelijke bestanden wilt verwijderen, stopt u de Windows Update-service, verwijdert u de tijdelijke updatebestanden, start u de Windows Update-service opnieuw en controleert u nogmaals op Windows-updates.

De Windows Update-service stoppen

U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.

1. U kunt Systeembeheer als volgt openen: klik op de knop StartGetOpenContent.aspx?assetID=4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33&DocumentSet=nl-NL&RenderKey=XML, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeembeheer.

2. Dubbelklik op Services. GetOpenContent.aspx?assetID=18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b&DocumentSet=nl-NL&RenderKey=XML Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

3. Klik met de rechtermuisknop op de service Windows Update en klik vervolgens op Stoppen.

Tijdelijke updatebestanden verwijderen

1. U kunt Computer als volgt openen: klik op de knop StartGetOpenContent.aspx?assetID=4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33&DocumentSet=nl-NL&RenderKey=XML en klik vervolgens op Computer.

2. Dubbelklik op de lokale vaste schijf waarop Windows is geïnstalleerd (meestal station C).

3. Dubbelklik op de map Windows en dubbelklik vervolgens op de map SoftwareDistribution.

4. Dubbelklik op de map DataStore om deze te openen en verwijder alle mappen en bestanden in de map. GetOpenContent.aspx?assetID=18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b&DocumentSet=nl-NL&RenderKey=XML Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

5. Klik op de knop Vorige. Dubbelklik in de map SoftwareDistribution op de map Download om deze te openen en verwijder alle bestanden in de map. GetOpenContent.aspx?assetID=18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b&DocumentSet=nl-NL&RenderKey=XML Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

De Windows Update-service opnieuw starten

U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.

1. U kunt Systeembeheer als volgt openen: klik op de knop StartGetOpenContent.aspx?assetID=4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33&DocumentSet=nl-NL&RenderKey=XML, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeembeheer.

2. Dubbelklik op Services. GetOpenContent.aspx?assetID=18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b&DocumentSet=nl-NL&RenderKey=XML Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

3. Klik met de rechtermuisknop op de service Windows Update en klik op Starten.

bron: Windows Vista Help: Windows Update: fout 80070002

Laat gerust even horen mocht dit geholpen hebben

Mvg Karel

post-2-1417703751,7026_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nederlandse versie is nog niet uit, daarom dat ik je vraag hoe kom je aan een SP1? Voor de andere versies is er al een SP1 maar niet voor de Nederlandse Ultimate versie. Ik kan verkeerd zijn hoor, maar kan je me de link geven waar je de NL versie voor Ultimate dan hebt gedownload?

hierzo: Downloadinformatie: KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language

stond in de mededeling van sp1 reeds ;-) Serge, je kan ook even de tip uitvoeren die ik post voor de Topic starten, wie weet werd/word sp1 geblokeerd door een gefaalde update

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was net aan het kijken, toen hij kwam ben ik gaan kijken en voor Ultimate was hij niet klaar toen ... dus heb er nooit verder naar gekeken. Elke week heb ik mijn updates. Maar nu scheelt er wel iets, dus.

Ben nu niet de kerel die elke week daarachter gaat zoeken.. heb geen problemen.

Maar we gaan eens de updates checken (lost zichzelf op hier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost ... kwam er niet omdat er steeds andere updates waren..

Dan is hij niet zichtbaar in de updates. Nu na 2 maal na elkaar te updaten staat hij er wel en is hij aan het downloaden. Had geen enkele gemist... maar voer de updates niet altijd uit.

post-3733-1417703751,7794_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.