Ga naar inhoud

problemen met vista en internet explorer

RS4ever

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Darthia: Ik heb de geheugencontrole gedaan en er zijn geen problemen gevonden, wat natuurlijk goed nieuws is :)

@ Kape: Ja, ik heb Mozilla Firefox gedownload. Ik was het vergeten te melden. Mozilla heeft het probleem van het witte scherm niet, maar het vasthangen heeft volgens mij niets met internet explorer te maken, want gisteren hing de pc weer vast tijdens het gebruik van mozilla...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij het schoonmaken van de binnenzijde gekeken of er iets loshangt?

Ik heb hetzelfde probleem gehad, en in mijn geval was mijn moederbord de boosdoener.

Overigens zou je nog eens je bios kunnen resetten. (batterijtje dat op het moederbord zit eruit halen, een tijdje uit laten en dan er weer in doen. Gewenst is een dag eruit laten).

Hierna zou ik, persoonlijk, toch eens aan een pc-reparateur gaan denken. Want als je beeld freezed, dan kan er van alles hardware matig mislopen. Ik gok dat je moederbord defect zou kunnen zijn. Maar voor zekerheid toch na laten kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kape: Ja, ik heb Mozilla Firefox gedownload. Ik was het vergeten te melden. Mozilla heeft het probleem van het witte scherm niet, maar het vasthangen heeft volgens mij niets met internet explorer te maken, want gisteren hing de pc weer vast tijdens het gebruik van mozilla...

Dit wijst toch in de richting van spyware, ik heb het ook eens gehad dat iexplorer soms 4 of 5 x opstarte terwijl ik het maar 1x vroeg.

Open internet explorer, kies extra/internetopties.

Ga naar tab geavanceerd en opnieuw instellen aanklikken.

Eens kijken of het daarmee opgelost is.

Probeer enkele spywarescanners.

Er worden soms registersleutels toegevoegd door spyware tegenwoordig waardoor je in hijach this meestal er niets van ziet zolang de pc normaal draait.

Draai eens regseeker en laat je register eens opkuisen.

Ik had mijn pc opgekuist via hijack, taakbeheer bekeken, lavasoft gebruikt, en toem vond ik met spyware begone nog registersleutels.

Die moest ik wel handmatig wissen, het ging niet via het programma.

Daarvoor ga je nar start/bureau accesoires/uitvoeren en voer 'regedit' in.

Dan kan je naar de locatie van de sleutels navigeren.

Doe ook een scan met vundufix.

Hier een snelle downloadlink.

Zet eens een screen van je taakbeheer ('alt' 'ctrl' 'del') van de tab processen, selecteer 'voor alle gebruikers'.

Wel nadat je internet explorer hebt gestart met die witte vensters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.