Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn zwager krijgt geen emails meer binnen. Hij kan ze wel versturen en die komen gewoon aan, maar als iemand die beantwoordt of een nieuwe naar hem stuurt krijgt men de melding:

This Message was undeliverable due to the following reason:

Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.

The reasons given by the server are included to help you determine why

each recipient was rejected.

Recipient: <XXXXXXXX@planet.nl>

Reason: 5.1.0 Recipient rejected.

Please reply to <Postmaster@chello.at>

if you feel this message to be in error.

Wat nu? (mijn zwager is een 'digibeet")

Geplaatst:

Zou het kunnen dat de mailbox van je zwager overvol zit ? Zodat er geen nieuwe berichten meer opgeslagen kunnen worden en deze terug naar afzender verstuurd worden ?

Geplaatst:

Hij heeft pas zijn mailbox geleegd dus dat zou niet het probleem moeten zijn.

Kan het iets te maken hebben met dat hij is overgestapt van Planet naar KPNglasvezel en wel het oude emailadres heeft gehouden?

MAAR: de eerste maanden heeft alles prima gewerkt.......

Geplaatst:

Kijk dan eens of de instellingen bij POP en SMTP voor zijn nieuwe account nog wel correct ingesteld staan. De gegevens hiervoor moet je kunnen vinden bij de huidige provider.

Geplaatst:
Zou het kunnen dat de mailbox van je zwager overvol zit ?
Hij heeft pas zijn mailbox geleegd dus dat zou niet het probleem moeten zijn.

Heeft hij de mailbox in zijn e-mailprogramma leeg gemaakt of de webmail?

Controleer de mailbox van de webmail eens.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dag josendit,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.