Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Yannick gaat over port forwarding.

Maar TS gaf verkeerde router/modem op.

Zelfs na verschillende vragen enz... en dat me al duidelijk was dat hij dingen niet had gedaan.

En ik hem een beetje in een hoekje heb gedreven (want zo is het wel).

Komt bericht Oeps verkeerd ...(ga het niet opzoeken nu) met LOL erbij.

Dus kwam bij mij verkeerd over na 2 pagina's hier en dan er plat van op de grond te liggen van het lachen (lol)

Had even de buik vol ervan.

Heb PB verzonden, Denk dat je beter deze topic sluit en een nieuwe opstart.

Dan in antowoord op Karel of het opgelost is.

Ik moest van serge50 ... NEE dat heb ik dus nooit gezegt.

Maar dat is inmiddels wel via PB's opgelost en Geoffke heeft zijn excuses aangeboden.

Einde

De oplossing voor de router is dat hij een model heeft waar geen upnp mogelijkheid opzit. In het kort hij kan niet met dynamische ip adressen werken. Hij moet statische adressen gaan gebruiken en DCHP uitschakelen op de router.

(weet de oplossing, maar heb er echt even geen zin in om alles stap voor stap uit te leggen)

Heb hem ook gezegt dat als het vandaag niet in orde is dat ik het morgen wel zal doen voor hem :) (echt even buikje vol nu, en dat is niet persoonlijk :) genoeg = genoeg) Ben al de ganse dag bezig met support zowel op forum als actief via remote control. Dus echt even rust.

Hoop dat iedereen dit wel kan begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.