Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

De afbeeldingen zijn niet echt duidelijk maar ik zie wel dat je niet de actie open hebt genomen zoals ik gevraagd had.

Kan je de actie open nemen en de tekst in het vakje toepassing die voor de actie wordt gestart kopieren en apart plaatsen in je reactie want op de afbeelding is het laatste gedeelte niet te zien.

Geplaatst:

dit is de tekst in het vak "toepassing die voor deze actie wordt gestart" bij de actie "open"

"C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\\swriter.exe" -o "%1"

Geplaatst:

Controleer eens waar het bestand voor writer staat want volgens mij zit hier een fout.

C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\\swriter.exe

Dit is normaal het pad naar het exe bestand van writer.

Ik denk dat het dit moet zijn : C:\Program Files\OpenOffice.org 3\programs\writer.exe

maar daarvoor moet je het juiste pad kennen naar writer.exe.

Geplaatst:

Als ik ga zien in de c: doc and settings, menu start, programma's, openoffice org.3,4,1, dan staan daar al de snelkoppelingen van dit prog., en als ik daar op klik gaan die allemaal open behalve die van de writer.Bij eigenschappen van die snelkoppeling staat nochtans in het vak "doel"""C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\swriter.exe"

Geplaatst:

ik heb ook nog eens gaan zien bij bestandstypes, maar dan voor exel, en daar staat ook bij de actie "open"

"C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\\swriter.exe" -o "%1" ..en dat werkt wel !

..heel raar !!

Geplaatst:

..ik geef het op, ..'k heb een alternatief gevonden, ik ga Kingsoft office eens proberen,.. is wel in het Engels. Hopelijk lukt het hier mee ! kweezie wabbit alvast bedankt voor al de info !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.