Ga naar inhoud

[OPGELOST] Dommel

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nutteloos.

Telenet stuurt zijn telefonie over "de kabel", en niet over een analoge/pstn lijn zoals je voor dommel te krijgen nodig hebt.

Hoe het met tele 2 zit weet ik niet, je kan daar sowieso een vaste lijn nemen die je NIETS per maand kost (buiten gesprekken uiteraard, alles voor niets is niet mogelijk ;)) maar hoe het met het aanleggen van de telefoonlijn zélf zit weet ik niet (en daarover staat ook niets op hun site.

Je zou ze met die vraag kunnen contacteren op 0800/16026 (tijdens kantooruren gok ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Business Fix van mobistar is zeer goedkoop om mee te bellen, maar ook daar ga je aansluitingskosten krijgen hoor.

Verder zie ik het probleem van die 135€ niet in; als je een vergelijkbaar abo neemt van een standaard Telenet abo betaal je ipv 43€ per maand toch wel de volle 14€ per maand. Je bespaart dus 29€ per maand, dus die 270€ installatie (plus modem) heb je er in minder dan een jaar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, maar ik vermoed dat dat ook wel richting de 100€ zal zijn (zeker aangezien dat een zakelijk abo is, iets waar de aansluitkost normaal niet belangrijk is)

Cityconnect plus kan je natuurlijk niet gaan vergelijken met het standaard abo van telenet, het is meer dan het dubbele van de snelheid & geeft je unlimited download. Als je dat met een telenet abo wil vergelijken moet je vergelijken met telenet turbonet (en dan nog eens eventueel datablocks voor je download).

Verder zie ik niet in waarom je de cityconnect plus zou moeten nemen; als je cityconnect "normaal" neemt, dan heb je voor 23€ al 40 gig downloadverkeer mét happy hours, dus 80 gig dat je mag downloaden & als je daar over gaat surf je gewoon aan 4 megabit/sec (of 512 kilobyte per seconde) verder als zijnde "smalband" (daar waar telenet smalband gelijk stelt aan 0,064 megabit/sec); hetgeen de normale snelheid van belgacom ADSL is.

Ik zou dus gewoon dat abo nemen & elke maand over de downloadlimiet gaan als je meer wil downloaden; je snelheid blijft hoog genoeg om zelfs nog van breedband te kunnen spreken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.