Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een sound van een paar seconden, die ik graag zou verlengen dus eigenlijk, 2 a 3 keer achter elkaar laten afspelen, hoe kan ik dit doen?

Zou dan eventueel ook kunnen gebruikt worden voor beltoon.

Geplaatst:

je zou een dj programma zoals fruity loops kunnne gebruiken of virtual dj (zoek naar gratis trial versies)

dan kan je hem meerdere keren openen en achter elkaar plakken :)

opslaan als een mp3... en daar heb je je resultaat :)

Geplaatst:

Oeps, bedankt voor jullie hulp hier maar deze programma's gaan buiten mijn kennis, hier begin ik niet aan, is onbegonnen werk voor mij ben een totale leek op dit gebied.

Dacht dat er iets simpeler zou zijn.

Geplaatst:

Audacity is ook niet moeilijk...

Gewoon Audacity openen en dan dat liedje in audacity openen. Dan moet je CTRL + A duwen om alles te selecteren en CTRL + V om het te plakken

Geplaatst:

Ok, dat is gelukt hoe exporteer ik het nu als mp3? want als ik wil exporteren moet ik een bepaald bestand laten zoeken maar dat vind hij niet.

Geplaatst:

Dat is die tweede link in mijn eerste post. Hit is een ZIP-bestand. download dit en pak het uit naar vb. de werkmap. Als je dan exporteert moet je aanduiden dat het het lame_enc.dll bestand.

(als hij het niet meer zegt, ga dan in het menu "Bewerken" naar "Voorkeuren", dan tablad "Bestandsformaten" en onderaan op de knop "Bibliotheek opzoeken")

MP3-Encoder: http://lame.buanzo.com.ar/libmp3lame-win-3.97.zip

Geplaatst:

had ik geprobeerd maar krijg deze melding.

The following error occurred:

You are not permitted to access the requested URL Please contact the Webmaster with any queries.

Geplaatst:

Komt omdat er niet rechtstreeks naar de file gelinkt kan/mag worden door de auteur.

Surf naar Lame MP3 Encoder Binaries en klink daar op de link onder "voor audacity voor windows". dan werkt de downlaod wel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.