Ga naar inhoud

Range Extender van Netgear

ehindriks

Aanbevolen berichten

Na aanschaf van een Netgear rangeextender werkte deze niet in combinatie met mijn experiabox. Omdat dit een oude was stuurde KPN mij een nieuwe. Daarna werkte de extender prima. Dit is ongeveer een half jaar geleden. Nu heb ik interactieve TV van KPN en dus weer een nieuwe experiabox. Helaas krijg ik de extender niet meer aan de praat. De pc maakt wel verbinding met de extender en de extender met de experiabox, maar internetten is niet mogelijk.

Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Met vriendelijke groet,

Elzo Hindriks

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

interactieve TV van KPN, bedoel je SNOW of ben je woonachtig in nederland?

Meestal communiceren zo'n apparaten niet goed met elkaar als je een onderdeel vervangt en moet je meestal resetten.

(Als de extender gebruikt wordt in combinatie met een router die een "Push 'N' Connect" (Wi-Fi beveiligde installatie) knop heeft hoeft alleen deze knop op de router en op de extender eenmaal ingedrukt te worden.)

Is maar iets wat ik zou doen, misschien heeft iemand een makkelijkere oplossing....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.