Ga naar inhoud

Win7 Help??

Joertje29

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje last van een erg traage laptop en wil daarom Win7 opnieuw op mijn laptop zetten.

Alleen nu is mijn vraag of het mogelijk is om Win7 opnieuw erop te zetten of het systeem te resetten, zonder dat ik een serial code/Win7 CD nodig heb want die ben ik namelijk kwijt. :embarassed:

Alvast Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Joertje29,

Indien je een recovery partitie hebt, kan je je systeem terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Dan staat hij dus terug hetzelfde als wanneer je hem gekocht hebt.

Wanneer je je laptop opstart, blijf dan wat of F9 tokkelen. Je zal dan de optie "fabrieksinstellingen" krijgen. (Dit kan een andere F toets zijn, hangt af van het merk van je laptop)

Let er wel op dat ook alle programma's opnieuw geïnstalleerd moeten worden en vergeet geen backup te maken van je documenten, foto's enz.

Persoonlijk zou ik je eerder aanraden om je systeem eens op te kuisen. Het traag worden van je laptop heeft (meestal) met malware of oververhitting te maken. Aan jou de keuze. ;-)

P.S.: de code van je Windows staat onderaan je laptop op dat stickertje. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.