Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds geruime tijd is het zo dat mijn Imac wanneer die uit sluimerstand gehaald wordt, wel nog verbinding heeft met mijn draadloos netwerk maar niet meer met het internet. Een paar keer Wifi uitschakelen en terug inschakelen lost dit dan telkens op. Op den duur vind ik dit toch knap vervelend. Iemand een oplossing?

Geplaatst:

Hallo jandep,

Ik ben geen mac-gebruiker, maar vond wel een mogelijke oplossing op het internet.

I solved my problem with these steps.

I can still find the iMac with the remote app, even after 12 hours of sleep:

1. Cleaned all the wifi passwords in keychain on my iMac

2. Created a new network location in system preferences

3. In this location I deleted the bluetooth pan and bluetooth dun connection.

4. In this location I changed the preferred connection-order to wifi on #1 and ethernet on #2.

5. Restarted my iMac.

Now I still have a connection when it sleeps

Misschien dat je met deze tip van een forumbezoeker van apple.com verder komt.

• 4 weken later...
Geplaatst:

De technische termen zijn niet het probleem. Gewoon het feit dat het probleem zich blijft voordoen telkens de computer uit sluimerstand gehaald wordt. Wel verbinding met mijn draadloos netwerk maar geen verbinding met het internet. En dat allemaal door die update van het OS naar Mountain Lion. Het is gewoon erg vervelend om telkens die wifi uit en in te moeten schakelen tot die verbinding weer tot stand gekomen is.

Geplaatst:

@ jandep,

Probeer de sluimerstand instellingen ongedaan te maken.

Dit om uit te sluiten dat de update naar Mountain Lion de oorzaak is.

Heb je wel internet verbinding?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.