Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

ik heb een nieuwe mp3 aangekocht van lenco, normaal gezien zou de pc deze moeten herkennen maar deze vraagt steeds voor de installatiecd?

hoe kan ik dit oplossen aub?

mvg tinka

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Neem deze link al eens door.

Kijk ook eens in de verkenner (of deze computer) of je MP3 speler daar toch aanwezig is verwisselbare schijf.

Indien je probleem nog niet opgelost is geef dan model en modelnummer door.

Geplaatst:

Bij de aankoop heb je normaal gezien ook een installatie- cd ontvangen, klopt dat?

Heb je die gebruikt?

Heb je ook gekeken in de verkenner of je speler daar aanwezig is, eventueel als verwisselbare schijf?

Geplaatst:

beste, bij de aankoop was er geen installatiecd bij er staat in de handleiding dat de pc deze direct zou herkennen. ik vind de mp3 wel terug bij apparaatbeheer en deze is ook ingeschakeld maar wordt niet weergegeven als verwisselbare schijf. de pc geeft steeds aan dat de installatiesoftware niet wordt gevonden.

grts tinka

Geplaatst:
beste, bij de aankoop was er geen installatiecd bij er staat in de handleiding dat de pc deze direct zou herkennen.

Dat is wel heel raar, in de handleiding die ik online vond aan de hand van je model/ nummer zou er wel een cd meegeleverd worden. :hmmmm:

Kan je een printscreen maken van je verkenner als de MP3 speler aangesloten is, klik ook aan de linkerkant op die mp3 speler zodat in het rechter venster de inhoud staat.

Plaats die printscreen in een volgend bericht.

Geplaatst:

Je afbeeldingen zijn van apparaatbeheer en niet van je verkenner maar...als je klikt op stuurprogramma opnieuw installeren en je laat desnoods zoeken op internet wat levert dat op?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.