Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello,

Betreft Smartphone Samsung GT

Via, via heb ik vernomen dat smartphones meer nog dan I-phones bij wijze van spreken dichtgetimmerd zijn. Toch schijnen er programma's te bestaan om binnen te breken en van je smartphone een root-device te maken en een en ander te forceren. Alleen vind ik niet de juiste programma's, liefst gratis en virusvrij. Kan iemand mij helpen ?

1° Hoe kan ik een of meerdere applicaties van de systeemopslag verplaatsennaar het vast schijfje ?

Er bestaat een programmapunt " applicaties beheren " , maar daarstaat de optie <verplaatsen naar SD kaart> in het grijs. Hetlokale geheugen zit vol (wat volgens mij niet kan) en ik kan geen upgrades meeruitvoeren.

2° Kan je applicaties die internet nodig hebben, zetten op je SD-kaart ?

met dank

Nicole

Geplaatst:

Beste NicoleJ,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken.Het doorbreken van de originele instellingen van het toestel is illegaal.

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Jean-Pierre

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.