Ga naar inhoud

win32exe. Kan niets installeren

Aanbevolen berichten

Verwijder het bestand SkyDriveSetup.exe uit de map C:\Documents and Settings\Gebruiker\mijn documenten\downloads

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Hoe staat het nu met de foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het bestand SkyDriveSetup.exe werwijderd werd, zou je minstens een andere vermelding moeten krijgen in de foutmelding.

Herstart de pc en probeer dan nogmaals iets te installeren.

Als je een foutmelding krijgt, maak dan opnieuw een afbeelding en voeg deze toe aan je bericht.

Tip: sla de afbeelding op als .jpg of .jpeg bestand; die nemen minder plaats in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry foutje van mij. Niet helemaal gedaan volgens jou lijstje.

Nogmaals alles uitgevoerd. Exe verwijderd en ccCleaner gebruikt. Nu wel volgens je lijstje. Skydrive opnieuw gedownload en geinstalleerd. Maar deze is nu nergens te vinden. Niet in software, niet in zoeken. Ik krijg nu dus helemaal geen melding meer.

Sorry nogmaals voor mijn fout. Leek he......... (bloos)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late reactie, maar was ff niet op mijn plaats.

Yep het werkt weer!!!! Bedankt voor alle hulp. Zonder jullie was hier een laptop door het raam gegaan zonder het raam open te doen.

Maar...... ga weer een nieuwe discussie openen want mijn pc heeft ook problemen. Dus tot ziens maar weer.

Groetjes en thnxxxxxx Bieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.