Ga naar inhoud

Wel WiFi geen internet!!

Aanbevolen berichten

Hoi,

Hier net hetzelfde probleem (laptop Acer met Windows 8). Ik kan verbinding maken met het draadloos netwerk, maar "verbindingsmogelijkheden zijn beperk" (geen internet).

De laptop van mijn vriendin (Windows Vista) heeft hetzelfde probleem, maar in mindere mate.

(Er zitten nog 2 smartphones en een tablet op het draadloos netwerk, waarmee nooit problemen zijn)

Ik veranderde al het kanaal van het draadloos netwerk, wat het probleem op laptop vriendin (voorlopig) heeft opgelost. Bij mijn laptop is het helaas nog erger geworden...

Bij Apparaatbeheer ging ik al naar mijn netwerk adapter, en vinkte ik af: "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" (tip uit andere post). Ook daarmee is het probleem niet opgelost geraakt.

Ook CCleaner eens laten lopen, opnieuw zonder resultaat...

Iemand nog tips?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE:

Hoi,

Nog steeds geen verbinding met het internet op mijn laptop (wél met Wi-Fi). Op de laptop van mijn vriendin geen problemen meer gehad (ik heb blijkbaar wel iets goed gedaan :))...

Zou het helpen om een nieuwe draadloze router aan te sluiten op de huidige (B-box van Belgacom)?

Groeten,

Tuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.