Ga naar inhoud

mijn beeldscherm bevriest


Rene H

Aanbevolen berichten

Van Plymed.... hoi Kweezie. Allereerst, ik had al een eigen topic aangemaakt http://www.pc-helpforum.be/f111/actief-window-na-10-tot-20-a-58385/#post387209. Hier zijn twee problemen beschreven

1) het probleem dat het actieve scherm steeds "bevriest" ook terwijl je aan het typen bent. Het scherm is weer te actieveren door met de muis er in te klikken

2) na verloop van tijd, half uur of zo, gaat het scherm op zwart terwijl je aan het werken bent. Door te bewegen met de muis komt het scherm weer op, om na 30 sec of zo weer zwart te worden. Weer bewegen met de muis enz. Uitzetten helpt. Na enige tijd kan je dan weer een half uur met de laptop werken. (warmte probleem? ik heb de laptop van binnen schoon gemaakt.).

Ik hoop dat jullie mij voor beide problemen kunnen helpen.

Naar de log-file: ik weet wat ik fout heb gedaan. Ik heb het icoon vanaf het buroblad hijackthis opgestart. Nu in de map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis gedaan. Ik heb een logfile.

Hoekrijg ik deze bij jullie ter analyse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan plymed

De logfile van hijackthis kan je best in je eigen discussie plaatsen, dan ontstaan er zeker geen misverstanden en blijft alles mooi overzichtelijk.

Ter herinnring nog even de procedure voor het plaatsen van de logfile.

Dubbelklik op de logfile en deze opent dan in een kladblokvenster.

Hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.