Ga naar inhoud

Acer laptop start niet meer op

Rickg

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

Als ik mijn laptop wil opstarten, blijft hij hangen bij het Windows logo. Wat ik dan doe is de powerknop 8 seconden indrukken, zodat mijn laptop opnieuw opstart. Wat er dan gebeurd is dat ik twee opties krijg, namelijk opstartherstel starten (aanbevolen) of Windows normaal starten. Ik kies voor opstartherstel starten. Ik krijg dan systeeemherstel opties en kies nederland. Hij gaat dan zoeken maar problemen......

ik krijg dan de melding dat de startup repair mijn laptop niet automatisch kan maken. Ik kan kiezen uit twee opties namelijk, send information about this problem (aanbevolen) of don't send. Ik kies voor de eerste. Wat ik dan in beeld krijg is dat er niks gerepareerd is en dat ik finish kan klikken. Ook staan er twee opties in het blauw, zodat ik bij systeem herstel, opstart repair enzo kan komen. Zelfs als ik een punt neem voor herstel doet hij niks en dan kan ik kiezen afsluiten of opnieuw opstarten, ik word er gek van!

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

groet,

Rickg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rickg,

Alvorens kwaad te reageren:thumpdown:,kan jij eens eerst vermelden wat voor pc : laptop of desktop?Welk merk?Type?Welk besturingssysteem?Aan de hand van deze en jouw gegevens kunnen de vrijwillige helpers hun conclusies maken en jou zo verder trachten te helpen.

Vriendelijke groeten.

Correos.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rickg,

Probeer nog eens F8 en dan opstarten met laatst gekende configuratie.Als dat niet helpt doe je accu er eens uit en start dan op enkel op netspanning. Indien hier niets van helpt zullen er slimmere mannen of vrouwen als deze op de proppen moeten komen !;-)

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Rickg,

Zoals je vermelde in je eerste vraagstelling probeer eens na het opstarten de optie : Windows normaal starten en niet opstartherstel.Als dit niet moest helpen zullen andere deskundigen bij moeten springen zoals Kweezie Wabbit,Dasle enz.:embarassed:

Vriendelijke groeten.

Correos.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.