Ga naar inhoud

PC werk niet meer


Dyrest

Aanbevolen berichten

Hoi,

2 dagen geleden heb ik PC geüpgraded, alles werkte niets geen problemen.

echter vanochtend heeft mijn broer (het is zijn PC) opgestart en en spel (battlefield 2) geprobeerd te spelen.

Voordat battlefield helemaal geladen was stopte de PC er compleet mee en sindsdien weigert hij nog aan te gaan.

Ik denk zelf dat de voeding kapot is.

Ik heb de volgende onderdelen in de PC zitten.

ASRock B75 Pro3-M - Moederbord

LiteOn iHAS124-C - Schijfstation

2600K I7 processor

HD 6950 Dirt3 videokaart

Kingston HyperX Genesis - Geheugen

500 GB WesternDigital harde schijf.

En een naamloze 500 watts voeding, die is meegenomen uit de oude opstelling en is compleet gekocht diegene die de PC in elkaar heeft gezet heeft echter de stickers ervan verwijderd en daarom verwacht ik dat het merk niet super goed is geweest.

Hebben jullie nog een idee wat ik meer kan proberen?

Groet,

Dyrest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat een pc niet opstart of helemaal geen teken van leven geeft kan ook veroorzaakt worden door defect geheugen.

Verwijder eens het geheugen en kijk of je pc wil starten.

Als de labels op je voeding verwijdert zijn is dat alvast genoeg reden om je zorgen te maken :hmmmm:

Een slechte voeding kan je heel systeem in de vernieling helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voeding is ook al 5 jaar oud, dus het zou wel kunnen.

Heb ik ook geprobeerd, net zoals de videokaart eruit de Hardeschijf en de CD speler eruit halen.

Niets geeft stroom, ook de groene en zwarte draad getest en dan doet de fan het ook niet van de voeding.

Ik heb nog wel een 430w voeding geprobeerd maar ik denk dat deze hem niet trok.

Dat was een evertech 430w geloof ik, maar ik hoop wel dat de voeding mijn moederbord en geheugen niet beschadigd heeft anders komen er weer kosten bij die ik net niet wil =P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.