Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey allemaal,

ik ben op al even opzoek naar een programmaatje om enkele schetsen te maken met lijnen, cirkels, ellipsen,...

Eenvoudig zou je denken.. maar ik zou een programma wille hebben waarbij ik de maten en voornamelijk de hoeken van deze lijnen enzo vrij kan instellen en aan elkaar kan koppelen. Voor de mensen die het kennen: het tekenprincipe van een sketch in Inventor. Daar kan je de maten zo koppelen dat ze allemaal aanpassen indien je 1tje aanpast. Dus waar je bij de maten desnoods berekeningen kan invoeren, ze kan vastnemen en verplaatsen...

Ik heb ooit op school zo'n programma gebruikt maar ik kan het maar niet terug vinden hoe het noemde, dus ik hoop dat hier iemand is die er zo eentje kent. Ik zou natuurlijk een sketch in Inventor kunnen maken en het zo doen maar omdat het voor mijn thesis is heb ik wel graag enige kwaliteit qua uitzicht.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.