Ga naar inhoud

Mijn geluid doet het niet meer.

Wildowak

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag PCHelpForum members,

Ik heb sinds gister Norton op mijn computer gezet omdat dit moest van mijn vader :D. Maar nadat ik weer op de computer kon deed mijn geluid het niet meer.

Wat ik al heb geprobeerd;

Device Manager.

Opnieuw opstarten.

Drives geprobeerd opnieuw te installeren zonder succes.

Ik hoop dat u meer kunt helpen. Ik zal nog even een paar plaatjes erbij zetten.

03305-7f224eb9-9e21-452f-a789-84c5aa908f07.png

03305-3977a07c-f51b-4ad6-8633-26330de24174.png

03305-c08ef7be-085f-4e61-9062-eab54f223080.png

Dit staat tevens ook bij Recording.

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel heel vreemd.:hmmmm:

Heb je speccy uitgevoerd in veilige modus misschien?

Tracht eens om speccy uit te voeren als administrator,rechtsklik op speccy en dan kiezen voor "Als administrator uitvoeren".

Edit,

Als dat laatste niet helpt download dan HIER eens een oudere versie van speccy en installeer die,voer dan speccy nog eens uit.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel heel vreemd.:hmmmm:

Heb je speccy uitgevoerd in veilige modus misschien?

Tracht eens om speccy uit te voeren als administrator,rechtsklik op speccy en dan kiezen voor "Als administrator uitvoeren".

Heb hem als administrator uitgevoerd. Maar hij doet het nog steeds niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo oud moet je hem nu ook niet nemen dus neem eens versie 1.15 .

Is het een merk PC en zo ja meld dan exacte merk en type ervan eens.

Edit,

Ik heb nog iets gevonden dat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn waarom speccy het niet doet.

Ga naar Start-Configuratiescherm-Systeem en beveiliging-Systeembeheer en dubbelklik op Services.

Er opent nu een nieuw venster,scrol naar onder tot je de Service WMI Windows Management Instrumentation tegen komt.

Is die service gestart,zo niet start die dan door er met rechts op te klikken en Starten te selecteren.

Als die gestart is selecteer dan Opnieuw starten.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.