Ga naar inhoud

Hoe Windows op een externe harddisk installeren?

Quiri

Aanbevolen berichten

Hallo, ik probeer om windows 7 op een externe harddisk te installeren alsof die disk de interne harddisk is. Is dat mogelijk? Ik ben er wel mee begonnen, maar ik heb de indruk dat hij installeert op mijn interne disk en dat moet dus niet! Dus weer afgebroken, want anders ben ik mijn spullen op mijn interne disk kwijt. Mijn laptop werkt prima, maar ik wil deze externe harddisk tijdelijk voor een desktop gebruiken, hij moet dus echt vanaf de externe disk opstarten. Deze externe disk is de oude interne disk van mijn laptop en nog bruikbaar. Ik heb hem helemaal geformatteerd (dus niet de snelle formattering). Hoe kan ik de interne harddisk tijdelijk "uitschakelen" zodat hij de externe disk pakt om te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag je wel vragen, ik probeer een programma van accountview te installeren waarvan de licentie verlopen is. Iemand gaf me de tip om virtual box te gebruiken en dat werkt inderdaad. Zo kan ik de tijd een paar jaar terugzetten zodat ik de opleiding af kan maken en examen doen. Dus het probleem van hoe windows op een externe disk te zetten is niet opgelost, maar mijn hoofdprobleem is wel opgelost ;-) Dus ik sluit dit onderwerp af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.