Ga naar inhoud

mijn pc is gehackt

Aanbevolen berichten

h

Hallo

Vanmiddag is mijn pc gehackt nu start hij op en vraagt om een wachtwoord de pc reageert ook niet op F7 F8 F11 Of F2 en het toetsenbord werkt ook niet tot dat ik in het scherm ben om een wachtwoord op te geven kreeg een bericht in beeld dat er maleware was gevonden en kon ik een abonnement afsluiten voor 99 euro en toen ging de telefoon en tijdens het gesprek zag ik dat er iemand met mijn pc bezig was toen ik te kennen gaf dat ik de politie ging bellen werden de tabbladen gesloten en het beeld op zwart met als gevolg dat mijn pc het dus niet meer doet weet u een oplossing voor dit probleem??? heb bij de buren internet bankieren gecontroleerd maar daar is niks mee gedaan en gelijk de internet kabel uit de computer gehaald die hacker heeft in mijn bestanden gezeten want hij vroeg van wie dat paspoort was wat ik opgeslagen heb in mijn bestanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.