Ga naar inhoud

HELP DeltaSearch ongevraagd startpagina van Explorer en FireFox Hoe krijg ik dat weg?


Aanbevolen berichten

Bij het downloaden van een programma om fotos uit een PDF bestand te kunnen halen (door CHIP aanbevolen) werd ik door Bullguard gewaarschuwd dat er gevaar dreigde. Ik heb daarop de actie afgebroken maar helaas was het te laat. Zowel IE explorer als Firefox hebben nu Delta Search als Startpagina Hoe krijg ik Google terug

Dom van mij om te denken dat een programma dat door CHIP wordt aanbevolen geen dergelijke smerige rommel zou bevatten. Vindt ik echt niet kunnen hoor.

Kan iemand mij hiermee verder helpen aub????

Groetjes Linda

Even vermelden Ik werk met Windows 8 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag devlin7000,

voer alvast het volgende uit:

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken en hij begeleidt jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, wil je aansluitend op bovenstaande vraag deze onderstaande fix uitvoeren.

Download zoek.exe naar het bureaublad.

  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
    startupall;
    filesrcm;
    


  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.


    • Running processes
    • Recently Created
    • Startup Information
    • Firefox Look
    • Chrome Look
    • Firefox Defaults
    • Reset Chrome
    • Empty Temp Folders
    • Shortcut Fix
    • IE Defaults
    • Auto Clean

    [*] Klik daarna op de knop "Run script".

    [*] Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).

    [*] Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.

    [*] Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geprobeerd HijackThis te downloaden maar had op exe ipv msi geklikt en ineens kreeg ik de vraag of ik de voorwaarde accapteerde en wat ik wou doen Ik heb op Scannen + Logfile geklikt en dit kwam er uit. Is dit voldoende? Of dien ik de hiervoor beschreven stappen exact uit te voeren? Sorry dat ik dit niet direct exact hetzelfde heb uitgevoerd zoals U schreef maar ik ben bang dat het niet meer gaat lukken pm het logje te maken en dus heb ik deze gelegenheid maar aangegrepen :-) en het exe programma gebruikt. Laat U mij weten wat ik nu verder best doe aub.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 21:32:22, on 6/03/2013

Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)

MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16482)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\files32\spamfilter\LittleHook.exe

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

D:\Users\Gebruiker\Downloads\HijackThis.exe

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe

C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_11_6_602_171.exe

C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_11_6_602_171.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,

O2 - BHO: ExplorerBHO Class - {449D0D6E-2412-4E61-B68F-1CB625CD9E52} - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicExplorer32.dll

O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll

O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll

O2 - BHO: delta Helper Object - {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - C:\Program Files (x86)\Delta\delta\1.8.10.0\bh\delta.dll

O2 - BHO: Yontoo Layers - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - C:\Program Files (x86)\Yontoo\YontooIEClient.dll

O3 - Toolbar: Classic Explorer Bar - {553891B7-A0D5-4526-BE18-D3CE461D6310} - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicExplorer32.dll

O3 - Toolbar: Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files (x86)\Delta\delta\1.8.10.0\deltaTlbr.dll

O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime

O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Verz&enden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\Files32\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll

O9 - Extra button: (no name) - {64964764-1101-4bbd-8891-B56B1A53B9B3} - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicExplorer32.dll

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL

O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search && Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll

O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics

O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll

O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL

O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~3\browse~1\261095~1.52\{c16c1~1\browse~1.dll

O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)

O23 - Service: BrowserProtect - Unknown owner - C:\ProgramData\BrowserProtect\2.6.1095.52\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BrowserProtect.exe

O23 - Service: BullGuard Behavioural Detection (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe

O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe

O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe

O23 - Service: Classic Shell Service (ClassicShellService) - IvoSoft - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicShellService.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)

O23 - Service: Google Update-service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe

O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe

O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe

O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)

O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)

O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)

O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--

End of file - 8959 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor “uitvoeren als administrator” om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop BrowserProtecten druk op Enter.

Tik in: sc delete BrowserProtect en druk op Enter.

Tik in exit en druk Enter.

Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, ga dan gewoon door met de volgende instructie.

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: delta Helper Object - {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - C:\Program Files (x86)\Delta\delta\1.8.10.0\bh\delta.dll

O2 - BHO: Yontoo Layers - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - C:\Program Files (x86)\Yontoo\YontooIEClient.dll

O3 - Toolbar: Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files (x86)\Delta\delta\1.8.10.0\deltaTlbr.dll

O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~3\browse~1\261095~1.52\{c16c1~1\browse~1.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis.

Download MBAM (Malwarebytes Anti-Malware)

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het volgende uitgevoerd Let wel ik werk met Windows 8 64 BIT met Classic Shell Startmenu en ik heb GEEN ENKELE ERVARING met deze zaken (besturingssustemen, BIS, DOS,...) Ik kan enkel een vlot draaiende PC gebruiken!! Ik weet echt niet waar ik mee bezig ben dus als ik iets tegenkom wat niet in uw beschrijving staat weet ik niet hoe ik verder moet hoor. Daarom zend ik het volgende:

Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor “uitvoeren als administrator” om het opdrachtprompt te openen. Ik heb na een beetje zoeken de DOSprompt dan toch gevonden

Als administrator uitvoeren aangeklike en dan krijg ik....

WINDOWS COMMAND PROCESSOR VRAAGT TOELATING OM WIJZIGINGEN TOE TE BRENGEN AAN COMPUTER

ik heb het scherm dan maar weggeklikt en ben terug naar dit forum gekomen

Ik veronderstel wel dat ik op JA moet klikken maar die virusrommel wil misschien ook iets installeren hé

Dus wat doe ik hier????

- - - Updated - - -

Malwarebytes Anti-Malware staat al sinds het begin op mijn PC hoor

- - - Updated - - -

MalwareBytes staat al op pc (Ik herhaal dit maar eventjes want het staat zo op een onopvallende plaats)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Heb het volgende geprobeerd

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: delta Helper Object - {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - C:\Program Files (x86)\Delta\delta\1.8.10.0\bh\delta.dll

O2 - BHO: Yontoo Layers - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - C:\Program Files (x86)\Yontoo\YontooIEClient.dll

O3 - Toolbar: Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files (x86)\Delta\delta\1.8.10.0\deltaTlbr.dll

O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~3\browse~1\261095~1.52\{c16c1~1\browse~1.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Hijack werkt volgens mijn bescheiden mening niet meer

Ik vindt enkel de 2 rode sleutels terug na de "scan". Als ik dan op "Fix checked' druk dan word enkel de eerste sleutel R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = verwijderd

Verdorie zeg Jaaaaaren heb ik zonder problemen gewerkt geinternet en gedownload met XP en Norton basis antivirus en nu na 1 maand met de nieuwe PC met Windows 8 en BullGuard bezig te zijn heb ik al prijs.

Computerblad CHIP wordt hartelijk bedankt hoor! Als ze nog zo eens een tip hebben!

- - - Updated - - -

Malwarebytes snelle scan vindt geen probleem Nu ben ik volledige scan aan het laten lopen Ben benieuwd hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met één van de andere antimalware scans is Yontoo opgedoken Ik heb hiervoor volgende werkwijze geprobeerd maar HELAAS Toen ik bij software ging kijken stond het er nog steeds en als ik op verwijderen druk dan krijg ik een heleboel vensters waar ik niet durf op te klikken want misschien maak ik het dan nog erger door het één of t ander te activeren

Kijk even hieronder wat ik heb uitgevoerd:

Na de installatie zie je het icoontje van het programma op je scherm.

Om het programma te openen klik je rechts op het icoontje en

open het programma als "Administrator". (moet om het programma te kunnen gebruiken).

-Eens het programma volledig opgestart is, klik je bovenaan op de optie "modus".

en selecteer "Geavanceerde modus". (hoef je maar eenmalig te doen)!-Vervolgens klik je op "Updates zoeken" (maak een vrijblijvende keuze).

HET IS AAN TE RADEN OM IEDERE WEEK EEN UPDATE TE MAKEN!

VOLG OOK DEZE PROCEDURES GOED...-Na de Updates voltooid zijn, sluit je het Update scherm.

-Klik vervolgens op "Immunizeren".

Na de Immunizatie, klik nogmaals op "Immunizeren" om het correct te voltooien.

-Nu ben je klaar om te 'scannen', klik op de optie "Alles controleren"

DOE DIT STEEDS VOOR U GAAT SCANNEN!

Een normale scan duurt ong. 30 minuten en ik ben er zeker van dat dit programma

het "Yontoo" probleem zal herkennen en als (Adware) zal selecteren!

MAAR...

-Als "Spybot Search & Destroy" het probleem onderschept, kan het volgende gebeuren.

-"Yontoo" wordt bvb gevonden, met extra 'entries' (meerdere ingangen op je PC).

bvb 11 entries of meer...

-Nu zal "Spybot Search & Destroy" de meeste verwijderen. Behalve de harde

kern van het "Yontoo" probleem.

Dus zal "Spybot Search & Destroy" je vragen om je PC opnieuw op te starten

met "Spybot Search & Destroy" (kies voor deze optie uiteraard)!

om het PROBLEEM volledig te verwijderen.

-Herstart dus je PC en "Spybot Search & Destroy" zal nu een heel diepe san uitvoeren.

(de heel diepe scan kan gerust ong. 2uur duren)!

-NA DE HEEL DIEPE SCAN HERSTEL HET PROBLEEM, je PC zal opnieuw moeten opstarten.

(en HOPLA je "YONTOO" PROBLEEM IS OPGELOST smiley.gif

Probleem is dus NIET opgelost !!

Dit is wat ik krijg als ik Hijack opstart en Scan druk Ik kan het scherm wegklikken maar verder niks.

aangepast door Jion
foute afbeelding upload verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-41792-1417705338,7845_thumb.jpg

- - - Updated - - -

[ATTACH=CONFIG]24485[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]24485[/ATTACH]

dit is het venster dat over het hiervoor geplaatst logbestand stond

- - - Updated - - -

HALLO MODERATOR

IK SLAAG ER NIET IN OM DIT GEDEELTE "COMPUTERTAAL" TE VERWIJDEREN

U MAG VAN MIJN PART DIT DEEL ER TUSSENUIT HALEN HOOR WANT HIER HEEFT NIEMAND WAT AAN

DANK BIJ VOORBAAT EN MIJN EXCUSES VOOR MIJN GEKNOEI

GROETJES LINDA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.