Ga naar inhoud

Sampras

Aanbevolen berichten

Heb een soortgelijk probleem gehad met een HP Photosmart C4780, van de één op de ander dag werkte hier de printer ook niet meer. Documenten die afgeprint moesten worden bleven in de wachtrij staan.

Per toeval zag ik dat er opeens uit twee printers gekozen kon worden voor het afprinten, bij het overschakelen naar de printer die ik had geïnstalleerd werkte het weer even maar op den duur lukte het ook niet meer.

Hoe men printer opeens twee keer werd weergegeven met een iets andere benaming is me nog een raadsel :hmmmm:

Misschien mogelijk dat er iemand één of andere probleemoplossing heeft uitgevoerd toen de printer voor een nog onbekende reden niet wou printen.

Een herinstallatie van de printer loste hier het probleem op, maar verwijder dan eerst alle software van de printer voordat je aan een herinstallatie begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.