Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik kreeg een onterechte afhaling van mijn visa rekening van dri spyhunter.

Bij mijn weten heb ik eenmalig een aankoop gedaan om een virus te behandelen. Dit zonder gevolg. Een systeem herstel gaf ogenschijnlijk wel soulaas. Alleen moest ik deze maand 2 keer € 36.29 betalen aan dit bedrijf en ik heb zelfs niets van dat bedrijf meer op mijn laptop.

Hoe geraak ik nu van die betalingen af???

Grtjs, Dirk

Geplaatst:

Dri Spyhunter staat bekend om deze truukjes. Eenmalig een product kopen, dan sturen ze (om de 6 maanden) een mailtje en de rekening naar je kredietkaartbedrijf. Contact met het bedrijf via de aangegeven links is onmogelijk, want deze zijn fake. Enige oplossing is naar je bank stappen en het probleem voorleggen om de betalingen via Visa te blokkeren. Anders blijft het verhaaltje gewoon doorgaan. Mogelijk kan je eventueel via Visa de betalingen nog recupereren (maar dat hangt af van de betaaldatum en in hoeverre er een aanduiding is dat de voorgelegde factuur onterecht is).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.