Ga naar inhoud

Asus N73 S waarvan Windows Verkenner steeds vastloopt

Swoossie

Aanbevolen berichten

hey het heeft even geduurd met het verwijderen en herinstallatie! de mesh bestanden staan er zelfs met het terugzetten naar het verwijderen en installeren nog tussen. Kan ik deze nu alsnog verwijderen?? Alles werkt wel weer trouwens
Indien alles weer werkt, zou ik deze bestanden nu laten staan. Het zijn andere taalpakketten van hetzelfde programma (die je uiteraard nooit nodig zal hebben), maar indien ze niet (meer) voor problemen zorgen, hoef je er verder niets mee te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Swoossie,

Het jaarverslag die je wilt openen is hoogstwaarschijnlijk een .pdf bestand, 'powered by Zeon DocuCom'

Zeon DocuCom is een betaalde .pdf applicatie.

Heb je een .pdf reader [freeware] op jouw pc geïnstalleerd?

Dan kan je wellicht het .pdf bestand [het jaarverslag] Opslaan als, en daarna Openen met de .pdf reader.

Het is ook mogelijk dat het om een corrupt .pdf bestand gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Swoossie,

en nu heb ik nog een groter probleem :( dat heeft weer betrekking op mijn vorige discussie. Verkenner doet nu helemaal niets meer ik kom er helemaal niet meer in !!

Welke discussie? Bedoel je jouw eerste bericht in deze topic of een andere topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey iEscape ik heb net met Asus gebeld. het probleem is nu definitief opgelost. om het probleem op te lossen moeten de mensen naar configuratiescherm -> Programma's -> Asus Webstorage verwijderen en klaar !. ik heb ook nooit gebruik gemaakt van deze functie maar de mensen die dit wel doen moeten dan dit verwijderen en de nieuwste versie downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.