Ga naar inhoud

Tablet Samsung

Jean Paul

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Jean Paul,

Heb ik dat absoluut nodig ? W e hebben het hier over de Tablet en dat heeft maar een capaciteit van 16 GB.

Ik heb nu de handleiding gedownload op mijn Laptop en ga deze eens doornemen.

Groeten.

Ik weet niet of je nodig hebt, het is voor het geval dat je DjVu bestanden wilt lezen.

JA, dat is mij vanaf het begin duidelijk dat het om een tablet gaat xD

Het is ook niet verteld dat je op de tablet moet installeren.

OmDjVu-bestanden te kunnen lezen, moet u de DjVu-viewer op uw computer geïnstalleerd hebben. Klik op deze banner om de viewer te installeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, goede morgen,

Ik ben nog bezig de handleiding voor het Tablet door te nemen en probeer zaken uit. Tot nu geen probleem.

maar ondertussen heb ik een ander obstakel, als ik mag vragen hierbij even te helpen aub:

ik heb mij een SD kaart , met adapter, aangeschaft. De adapter steek ik in een kaartlezer en zo via een USB-poort op de laptop. Ik hoor het normale geluid bij het insteken van een hardware, maar vind hem niet terug op het scherm.

Normaal gezien als je een USB-stick insteekt krijg je toch een venster met de inhoud van die stick.

Dus nu zie ik niets verschijnen op het scherm.

Ik heb de kaartlezer al verscheidene keren in en uit getrokken, met en zonder Sd-kaart maar ik hoor enkel het geluid van het insteken van de USB -plug en daar blijft het bij .

Kan het zijn dat de kaartlezer niet aanvaardt wordt of dien ik ergens iets te activeren of zo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.