Ga naar inhoud

Tablet Samsung

Jean Paul

Aanbevolen berichten

k heb mij een SD kaart , met adapter, aangeschaft. De adapter steek ik in een kaartlezer en zo via een USB-poort op de laptop. Ik hoor het normale geluid bij het insteken van een hardware, maar vind hem niet terug op het scherm.

Ik heb de kaartlezer al verscheidene keren in en uit getrokken, met en zonder Sd-kaart maar ik hoor enkel het geluid van het insteken van de USB -plug en daar blijft het bij .

Kan het zijn dat de kaartlezer niet aanvaardt wordt of dien ik ergens iets te activeren of zo ?

Kijk eens in de verkenner ( en of schijfbeheer) of je kaartlezer daar aanwezig is en of er stationletters zijn bijgekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goede avond,

Het probleem is opgelost. Doordat de kaartlezer niet compatibel is met W7 , na downloaden en de meldingen , ben ik mij een nieuwe gaan aanschaffen die wel compatibel is met W7.

het is er één van het merk EMTEC USB 30 en compatibel met USB2.0

Bij het installeren kreeg ik onmiddellijk een venster met de nodige bevestigingen.

Zo, dit onderdeel van de discussie sluit ik af en laat het originele open want ik ben nog bezig met het doornemen van de handleiding van het Tablet.

Alvast reeds bedankt voor de tips en medewerking en tot weldra dan.

Prettig weekend

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jean Paul,

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.