Ga naar inhoud

beeldscherm slaat steeds uit en wordt hersteld

bieke7

Aanbevolen berichten

sjees, daar ben ik weer.......

Ik heb problemen met het beeldscherm van mijn pc. Deze slaat steeds uit en wordt dan hersteld. Heel irritant, gebeurt om de paar minuten. Soms wordt alles zwart en moet ik alles afsluiten om weer opnieuw te wachten tot het scherm uitslaat. Dit is wat ik zie:

post-42403-1417705338,829_thumb.jpg

Ik weet niet zo goed hoeveel info jullie nog nodig hebben, maar dat hoor ik dan wel.

Bedankt alvast!!!!!!

Bieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de drivers voor je grafische kaart eens updaten naar de laatst beschikbare versie.

Gebeurt dit of hangt het samen met het gebruik van Flashplayer b.v als je YouYube filmpjes bekijkt is het tevens aan te raden om na te kijken of je de laatste versie van Flashpayer gebruikt.

Indien dit niets oplost dan heeft Microsoft een Fix-it beschikbaar voor Windows 7 & Vista waar je hier(klik erop) meer info over terug vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website van Microsoft scrol je naar de fix-it zoals je ziet in de volgende afbeelding.

post-24526-1417705339,0041_thumb.png

Klik op de Fix-it en sla het bestand op je pc op. Ga naar de locatie waar je dit bestand hebt opgeslagen en voer dit bestand uit en volg de verdere aanwijzingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik download fix it, ik voer hem uit, hij gaat herstelpunt maken en dan moet ik pc opnieuw opstarten. En dan?? Er gebeurt verder niets en ik kan niets terug vinden als alleen het install programma. Doe ik het fout? Er staat hierboven repareren bij maar dat krijg ik niet te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DUHHHHHH............ stommerik. Moest natuurlijk nog systeemherstel uitvoeren. Heb dit gedaan ondertussen dus wacht af wat mijn beeldje nu doet. Owwww wat ben ik toch een muts!!

- - - Updated - - -

Slaat nog steeds uit:banghead:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bieke7, je had helemaal geen systeemherstel mogen doen :dong:

De Fix-it maakt een herstelpunt aan zodat je bij problemen terug kunt, maar daar jij nu een systeemherstel hebt uitgevoerd sta je terug op het punt voor dat je de Fix hebt uitgevoerd.

Als je de Fix-it oplossing uitvoert zie je hier in principe weinig van, alles gebeurt zeg maar onder de motorkap.

Nadat je dit uitvoert dien je af te wachten of de problemen blijven voortduren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei toch dat ik een muts was......... Zugt, vrouwen en techniek.

Maar goed. Problemen bleven aanhouden dus ik heb het drastische gedaan. Heb mijn kaart verwijderd. Nu geen probs meer.

Ik zal de discussie sluiten.

Bedankt allen voor jullie hulp en tijd die jullie in mij gestoken hebben. En ik vrees dat ik hier nog regelmatig zal terugkomen:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.