Ga naar inhoud

Melding op PC

Krijnver

Aanbevolen berichten

Malwarebytes heeft al behoorlijk wat rotzooi van de PC gehaald en als je de PC opnieuw opstart zal er nog meer verwijderd worden. HijackThis ziet er nu prima uit.

Krijg je nà opstarten nog de identieke foutmelding als in je eerste bericht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan zien heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Is er nu niemand die mij kan helpen ? Het is echt een groot probleem want te pas en te onpas verschijnt de melding steeds weer op mijn computer. Misschien zie ik iets over het hoofd en is er intussen iemand die antwoord heeft gegeven op mijn vraag. Graag een tip waar ik dat kan vinden.

- - - Updated - - -

Ja, ik krijg nog steeds dezelfde melding op mijn PC. Volgens mij is de melding een gevolg van de illegale XP Professional die op mijn PC is gezet, maar die inmiddels is verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk is er inderdaad een illigale windows XP Professional op mijn computer gezet. Deze is er ook weer afgehaald en ik begin meer en meer te denken dat de melding die ik krijg een restant is van de illigale windows. Mijn vraag is: Kan ik die ongestraft van mijn PC afhalen zonder dat het invloed heeft op mijn andere mappen.
"restanten van een illegale XP".. mmm: je kan een windows installeren met een illegale key, maar dan heb je nog geen brakke bestanden.

Hoe dan ook: je tweeede vraag: XP er vanaf halen en je eigen bestanden houden? dat kan als je voor alle zekerheid al je bestanden eerst op een andere partitie of op een andere harde schijf (intern of extern) plaatst. In dat geval heb je ze nog altijd, wat er ook gebeurd.

Maar denk na voor je die 'oude xp' er vanaf gaat halen: eerst en vooral: hoe zou je dat gaan doen? Terug XP erop en eerst je schijf / partitie laten formateren: ok, dat gaat, dat is de goede methode.

Denk in dat geval zeker aan ('k hoop dat ik niets vergeet) : vb een kopie (backup) van je mailprogramma zodat jij vb je adressen en mails nog hebt, een kopie (backup) van je Mijn Documenten (indien je die op je opstartschijf staan hebt), denk er ook aan dat je nadien alle nodige drivers bij de hand moet hebben (videokaart, ev. sata-schijven, ...) - denk er ook aan dat jij al je progs moet gaan herinstalleren (je moet dus de installatiebestanden terug hebben of binnenhalen) - denk eraan dat je allereerst je beveiliging moet in orde brengen (best vooraf je antivirus downloaden, je anti-malware, je firewallinstallatiebestanden, ...)

enfin, er is veel waar je vooraf moet aan gaan denken - maar het kan dus. :-)

Edit: 'k heb net je beginbericht even teruggelezen en het gaat hem om die dll-melding.

Nu die dll een onderdeel van je Office-paket (zie http://www.processlibrary.com/directory/files/msoxmlmf/28382/ )

Heb je al gewoon eens geprobeerd van je Office terug te installeren? Wellicht is het daarmee opgelost en dan heb jij je een boel ander werk bespaard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.