Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb een probleem met recuva. In het verleden werkte dit oke, nu krijg ik een melding dat de ruimte niet genoeg is. Ik wil alleen maar 1 of 2 email bestanden terughalen (zip). Terwijl er op 1 schijf nog 69 GB zit en de 3 anderen 49 GB

De nieuwste update Chrasht en werkt nietpost-23311-1417705340,2595_thumb.jpg

Geplaatst:

iEscape, ik begrijp daar niets van ( kan geen Engels en ben niet zo jong meer). Het enige wat ik daar uit haal is dat het een hack zou kunnen zijn. Ik heb net Mailwarebyte gedraaid en die zie geen problemen. Ik heb Microsoft Seccurity Essentials aan. De oude Recuva verwijderd, maar de nieuwe update geeft een error. Daarom weer de oude Recuva er opgezet.

Ik ben op zoek naar een belangrijke mail wat ik verwijderd had. Ik heb dat als bewijs nodig, zodat men kan zien dat ik een bestelling geannuleerd had.

Geplaatst:

@ weeternietzoveelvan,

iEscape, ik begrijp daar niets van ( kan geen Engels en ben niet zo jong meer).

Installeer Google Chrome

post-41531-1417705341,7611_thumb.jpg

post-41531-1417705341,7738_thumb.jpg

Dan klik op Vertalen, ook de link naar wiki ZIP-bom kan je Google Chrome laten vertalen.

Geplaatst:

ZIP-bom hoef je niet te laten vertalen door Google Chrome, je kan op die site gewoon aan de linkerkant op nederlands klikken en dan kom je op deze link waar alles in het nederlands staat.

In de andere link vindt je ook niet veel tips, enkel dat het om een bug in de software zou gaan.

Probeer eens je verloren bestand terug te vinden met deze software ( gratis tot 1GB).

Geplaatst:

Clarkie,

Kan dat programma ook verwijderde mail bestanden van Thunderbird terug vinden? Anders heb ik er niets aan. Ik heb zelf eens een soort programma gekocht. volgens mij meer voor foto, documenten en muziek. Ik moet dan ook weer zoeken waar ik dat programma en code opgeslagen heb.

Ik vergeet je te vragen of dat ik Recuva dan moet verwijderen

Geplaatst:

Trouwens de revieuws over dat software programma zijn niet zo goed. oa. The program doesn't tel you that files that were not lost on your drive will be counted in the 1GB. If you have more than 1GB of files that aren't lost or deleted, you've just spent $70. Those files will be moved to their "recovery file", and again only released as part of the 1Gb limit.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.