Ga naar inhoud

Micro SD kaartje.

Aanbevolen berichten

Ik heb het zelfde probleem zoals beschreven werd in

Micro SD kaart

Ik krijg hetzelfde te zien bij schijfbeheer zoals in het voorbeeld wordt aangehaald.

Ik hoef echter niet persé de bestanden ter recuperen.

Gewoon het kaartje herformateren en terug in gebruik krijgen zou de max zijn.

Een korte situatieschets, mijn sd kaartje 32 gb werd soms wel, soms niet door mijn telefoon herkend. Dit kaartje stond voor 2/3de gevuld met muzieknummers.

Ik wou sowieso alle nummers eraf gooien, dus ik dacht, ik probeer te formateren via mijn telefoon. Zo gezegd zo gedaan, alle bestanden gewist.

Als mijn telefoon het kaartje al herkent dan geeft ie aan blanco sd kaart.

Deze kaart koppelen lukt voorlopig niet meer.

Via mijn mp3-spelertje, kan ik hem dus wel zichtbaar krijgen zoals in het forumtopic werd aangehaald.

Is dit sd-kaartje dan ook verloren?

Of bestaat er toch nog een manier om het aan de praat te krijgen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het SD kaartje op de pc aangesloten via een kaartlezer of zit het kaartje in de telefoon of de mp3 speler en sluit je dan dit toestel aan op de pc?

Kan je afbeelding maken van het schijfbeheer met aangesloten SD kaartje?

In vista, windows 7 en windows 8 kan je een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

In windows XP kan je met paint een afbeelding maken.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Kan je het kaartje formatteren met de mp3-speler?

Lukt het dan om er nieuwe muziek op te zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig krijg ik enkel de driver te zien in verkenner en schijfinfo via computerbeheer als ik het sd kaartje aansluit via mp3 speler. De windowsverkenner vraagt meteen om het schijfje te formateren.

Ik probeerde te formateren naar FAT (gewoon en niet snel formateren). Helaas eindmelding formateren is niet gelukt.

Via verkenner hetzelfde geprobeerd, daar kreeg ik de melding: controleer of de schijf en het station goed zijn aangesloten etc. zie afbeelding.

post-42506-1417705340,3133_thumb.jpg

Ik kan ogenschijnlijk de kaart wel formateren via (simpele) mp3 speler.

Die geeft althans de melding: format klaar!

Ik probeerde ook met bijhorende adaptor deze sandisk 32 gb minisd card aan de praat te krijgen, maar dat levert voorlopig een dood spoor. Hij vind niet eens de kaartlezer (met kaart) terug.

post-42506-1417705340,3531_thumb.jpg

aangepast door eldiabolo75
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit het Sd kaartje aan op de pc.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ FORMAT F: /FS:FAT32 /X en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Eventueel de F: vervangen door de schijfletter van het kaartje.

Als je hierop een foutmelding krijgt, gelieve deze dan op te geven in je volgend bericht.

Als je geen foutmelding krijgt, controleer dan of het SD kaartje nu wel zichtbaar en bruikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.