Ga naar inhoud

problemen bij het opstarten

C.S.

Aanbevolen berichten

Beste

Ben in het bezit van een medion pc die sinds begin deze week regelmatig vastsloeg ( een blauwe achtergrond met veel tekst verscheen hellaas heb ik hier geen foto's van) heb dan via automatische repair een paar keer pc terug aan de praat gekregen maar deze blijft problemen vertonen en nog meer.. start op in bios volgens mij en geeft problemen aan met opstarten post-42509-1417705340,447_thumb.jpg

post-42509-1417705340,4008_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee maar zou wel zekerheid willen zit er nu wel weer op maar wil het wel oplossen.. gistere heb ik hem aan de praat gekregen en starte weer normaal op tot ik er vandaag op wou surfen en weer vast sloeg. start eerst normaal op zonder het gekleurde teken van het loge en dan vraagt hij na lange tijd om gewoon normaal op te starten of via een automatische restore eerste melding is foto 1 en daarna als ik nog zo een paar keer probeer komt foto 2 soms start em op en soms niet geen idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.