Ga naar inhoud

LAN-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie

Aanbevolen berichten

Hallo mensen!

Sinds een aantal weken heb ik het vervelende probleem dat mijn laptop geen LAN-verbinding wil maken, met gevolg dat ik vrijwel nooit internet heb. Ik heb de laptop op zolder staan met de router buiten in het kantoor waardoor een wifi verbinding zeer zelden is, of zodanig slecht dat de verbinding om minuut wegvalt en de LAN-verbinding dus vrij essentieel is.

Het zit namelijk zo ik heb een heel vervelend broertje die helaas slimmer is op het gebied van computers dan mij, en om elk kleinigheidje me chanteert me internet voorgoed te verbannen van me laptop. De LAN-verbinding werkt hierbij helemaal niet meer, en de kleine verbinding die ik met de wifi heb kan die ook zodanig beïnvloeden dat ik helemaal geen netwerktoegang heb (evenals de wifi op me mobiel, wie die dan zegt: netwerkfout) Kortom heel vervelend!

Ik hoop dat er iemand is die mij met dit vervelende probleem kan helpen, al moet ik toegeven ik heb vrij weinig verstand van computers! De router heb ik al proberen te herstellen maar helaas zonder resultaat..

Groetjes,

Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.