Ga naar inhoud

Standby


Aanbevolen berichten

Beste,

Soms zet ik mijn laptop in standby, aan/uit-lampje flikkert knippert dan aan en uit.

Als ik de laatste dagen het lampje dan induw om de pc te laten "wakker worden" floept mijn computer uit.

Graag jullie advies of tips aub.

Bedankt alvast, grtz & goed weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste,

kijk eens even de instellingen na van de aan/uit knop.

Als volgt:

Configuaritescherm > Hardware en geluiden > energie beheer > Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen (aan de linkerzijde)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijd?

Ik denk dat je op een verkeerde plaats aan het kijken bent.

Zie deze 2 afbeeldingen voor duidelijkheid:

1: http://www.computeridee.nl/sites/computeridee.nl/files/faqman/100035_TAFBEELDING_1.JPG

2: http://www.computeridee.nl/sites/computeridee.nl/files/faqman/100035_TAFBEELDING_2.JPG

Die laatste zal er iets anders uit zien, omdat je daar waarschijnlijk een opdeling hebt tussen accu en netstroom.

Kijk daar even na op wat ze beide staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan.

Als je het op 'slaapstand' zet. Krijg je normaal terug hetzelfde effect als voordien.

Je kan hem ook op 'geen actie ondernemen' laten staan uiteraard, als je dat liever hebt.

Ook nog even een kleine toevoeging:

Als je de aan/uit knop een langere tijdje ingedrukt houdt, gaat de computer zich altijd meteen uitzetten.

Om je computer uit slaapstand te halen, mag je knop dus slechts maar eventjes indrukken.

(Maar te kort drukken is soms ook mogelijk.)

Als hiermee je probleem is opgelost.

Gelieve dan de knop 'markeer als OPGELOST' te klikken, hier bovenaan de pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.