Ga naar inhoud

tabbladen

jetske

Aanbevolen berichten

Ik ben goed op dreef met exel begin er nog plezier in te krijgen .

Daarom heb ik weer een volgende vraag voor jullie .

Vraag 1

Op tabblad 1 zou ik graag een lijst van prijzen bij houden .

en op het einde van mijn blad een totaal som maken . Hoe doe ik dat .

Zodat als ik in mijn lijsten iets bijvul van prijzen hij zelf onder aan het blas zijn totaal prijs zelf automatisch aanpast .

En werkt dit ook bij tabblad 2,3,4,5, zoveel ik er nog heb op al de tabbladen appart .

vraag 2

Kan ik van al de totaal sommen van tabblad 1,2,3,4,5, ook een eind totaal som krijgen .

Ik bedoel dat exel automatich nog eens een totaal som maakt van tablad 1,2,3,enz enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ga ik zeker eens doen dankje wel .

Maar nu heb ik wel nog een antwoord op mijn vraag .

En kan geen paar weken wachten om die lijst te maken tot ik de curssus ken sorry ben mss wel goed maar niet geweldig hahahaha.

Toch bedankt alvast voor de link :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin dan maar eens met te laten zien wat je al hebt, en waar je over struikelt.

Dit is niet verkeerd bedoeld, maar voorkomt wel een gewirwar van heen en weer gepraat.

En ja......plezier hebben de meeste helpers er ook in, anders zouden we er onze tijd niet insteken.;-)

aangepast door bucky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie maar heb het super druk gehad . Ik zijn op het werk 2 van mijn senioren overleden buiten het emotioneel vlak wat zwaar is komt er enorm veel werk bij kijken .

Dus ik zou je adviseren oordeel niet te snel over mensen als ze niet snel genoeg reageren je weet nooit wat er privé zich afspeeld . Daar is het leven trouwens veel te kort voor om zich over kleine dingen zich op te jagen .

Om terug te komen op het topic .

Ik ben wat aan het aan modderen geweest en voor voorloppig is dat goed zo .Maar heb wel besloten toch wat internet exel curssus te volgen . Daar zal ik als IK zover ben en als ik iets klaar heb wat komen laten zien met een voorbeeld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jetske,

Ik oordeel alléén op de quote die in mijn post staat, en niet op je privé. Het is al erg genoeg wat je overkomt, en ik kan hier over meepraten, 2 neefs 1 broer en 1 schoonzus en mijn moeder in een tijd van 1 1/2 jaar.

Maar het gebeurt te vaak dat de helpers een hoop (eigen)tijd in een iemands probleem steken, en als dank nooit meer iets van de vraagsteller horen.

Dus deze post was alléén als aansporing bedoeld, om te reageren.

bucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.