Ga naar inhoud

Eula display werkt niet meer

Swanny

Aanbevolen berichten

Download eens een alternatieve PDF-lezer: kies voor Foxit Reader. Let wel op bij de download en installatie dat je geen ongewenste toolbars mee installeert. Door gebruik van deze andere PDF-reader, kan je te weten komen of het een fout binnen Adobe Reader is, of een algemene fout. Bovendien is Foxit Reader veel handiger in gebruik, is het minder vatbaar voor besmettingen en draait het veel sneller op elk systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er achter gekomen dat het een APPCRACH is. Met Filght Simulator heb ik nu ook zo'n melding. Dus met Adobe Raeder en Flight Simulator zijn er nu twee foutmeldingen. Ik heb op Google gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem maar ik kom er niet uit om dit op te lossen. Gr. Swanny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoera !!!!! Ik heb nieuwe drivers voor NVIDIA geïnstaleerd en nu werkt Flight Simulator weer en kan ik de PDF bestanden weer lezen. Iedereen bedankt voor het mee denken. Gr. Swanny

aangepast door Swanny
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.