Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik kan de melding van problemen van bitdefender niet oplossen.

In bijlage een printscreen.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

- - - Updated - - -

Dus telkens als ik op 'starten' druk komt er 'mislukt'

post-26502-1417705340,7092_thumb.jpg

post-26502-1417705340,7467_thumb.jpg

post-26502-1417705340,7789_thumb.jpg

Geplaatst:

Heb je al eens geprobeerd om Bitdefender te verwijderen en opnieuw te downloaden en installeren. Dit lijkt immers een betalende versie te zijn en dan zou je dat moeten kunnen, hetzij on-line, hetzij via CD/DVD die je hebt van deze antivirusscanner en je installatiecode.

Geplaatst:

Ja, ik heb geprobeert het te verwijderen, maar hij blijf iedere keer staan op 20% voltooid.

Het was al 20 minuten zo, ik heb het geanuleerd.

Misschien ben ik wel te ongeduldig, ik weet niet...

Geplaatst:

Ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar soms bij het opstarten van de pc wordt een blauw scherm weergegeven met 'windows has been shut down to prevent damage on your computer'

Na een tweede keer opstarten lukt het wel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.