Ga naar inhoud

BSOD ntoskrnl.exe

Red_Sparowe

Aanbevolen berichten

In een eerder bericht had ik voor gesteld om een Ubuntu Live cd te proberen, deze werd toen blijkbaar niet gelezen door het dvd-station.

Ben je er nog aan toe gekomen om het dvd-station te wisselen en de Live cd uit te proberen?

Iets waar we nog niet bij stil gestaan hebben, gebruik je wel een geaard stopcontact voor de stroomaansluiting?

Dit gaat toch wel de richting uit van defecte hardware :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Daar ben ik niet meer aan toe geraakt. Zal dat inderdaad nog eens testen.

Ik geloof van wel, normaal zijn alle stopcontacten in huis geaard. Ik kan natuurlijk eens een ander proberen. De pc zit wel in een stekkerblok samen met de rest. Hoe zou dit de crashes kunnen verklaren?

Tja, daar vrees ik ook al heel de tijd voor maar hoe verklaar je dan dat de crashes zo random zijn en soms een dag of 2 wegblijven? En dat met extra belasting de crashes ook niet uit te lokken zijn?

Kan het zijn dat na de uninstall van steam en het terugzetten van het herstelpunt er toch nog wijzigingen achter blijven in het register? De winkel raad me aan om nog een keer t opnieuw te installeren en dan programma per programma te i installeren en dan kijken wanneer de crashes starten. Zal dit nog maar eens doen voor ik het echt toeschrijf aan hardware zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

excuses voor de late reactie, tis warm buiten e :beer:

Ik heb net 4 crashloze dagen achter de rug, vandaar ook geen Ubuntu meer geprobeerd. Gisteren Games For Windows Live moeten installere en sindsdien weer crashes. Ik heb het al terug verwijderd maar de crashes blijven.

Ik heb nog eens de sfc /scannow gedaan en er zijn fouten gevonden die niet allemaal hersteld konden worden. Hier het txt-bestandje

sfcdetails.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.