Ga naar inhoud

jucheck / melding volle harde schijf d

Aanbevolen berichten

Ik krijg regelmatig een vraag (popup) om jucheck te installeren .. net als een melding dat de harde schijf d bijna vol is terwijl er eigenlijk niks opgeslagen is door mijzelf .

Heeft dit te maken met virus ?

Wat is die JUCHECK eigenlijk ?

Alvast bedankt voor alle hulp .

Zie ook mijn vorige post ivm politievirus .. mag ik die post afsluiten of was het hijacklogje nog niet ok ?

Groeten ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je topic over politievirus was OK. Maar die jucheck.exe is officieel een updater van JAVA. Verwijder JAVA (in alle mogelijke verschijningen) eens via Configuratiescherm -> Software en kijk dan eens of je de melding nog krijgt ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige programma's (zeer beperkt) of games hebben JAVA nodig om correct te kunnen functioneren. Indien je echter geen van deze zaken gebruikt, kan je JAVA perfect missen. Vandaar dat ik je ook voorgesteld had om alles van JAVA te verwijderen via Software. Indien er toch een programma nood heeft aan JAVA, zal dat zeker gemeld worden en kan je steeds de meest actuele versie downloaden bij Oracle. Bovendien is JAVA momenteel zo brak als wat en één van de programma's die het gevoeligst zijn voor besmetting. Nog een reden meer om het van de PC te verwijderen (indien niet nodig).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.