Ga naar inhoud

cmdbestand

lukm

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit al maanden met volgend probleem, en kan het maar niet opgelost krijgen (ook al heb ik het hele internet intussen al afgezocht...): ik wilde een cmd-bestand eens bekijken, klikte op openen met kladblok (notepad), en toen op OK, zonder er mij van bewust te zijn dat onderaan het vakje aangevinkt stond: dit programma steeds hiermee openen...Met als desastreus resultaat: ik kan geen enkel cmd-bestand meer laten runnen, want notepad gaat gewoon open, en da's alles... Iemand enig idee hoe dit te herstellen is? Met heel veel dank lukm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm-> alle configuratie- onderdelen-> standaardprogramma's.

Indien je in W8 een startknop en menu hebt ga je naar start-> configuratiescherm-> standaardprogramma's.

Klik dan op een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Daar kan je het standaardprogramma terug aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,Ik had al eens geprobeerd het te koppelen aan cmd.exe, maar krijg dan altijd de melding 'Het programma dat u hebt geselecteerd, kan niet aan dit bestandstype worden gekoppeld. Kies een ander programma." Wat u voorstelt is ongetwijfeld het juiste programma, maar ik kan het jammer genoeg nergens vinden, zodat ik het ook niet kan koppelen...Bedankt toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.