Ga naar inhoud

Crash

JimVekemans

Aanbevolen berichten

Hoi,

allereerst dit is een serieus probleem dus als je een pc niet zo goed als zelf kan programmeren denk ik dat je je tijd verdoet door dit te lezen ;)

Ik heb een Medion-desktop pc met hierop standaard geïnstalleerd een back-upprogramma genaamd powerrecovery. Toen ik mijn pc kocht stond er windows 7 op maar ik had een maand of 2 geleden overgeschakeld naar Windows 8. Hierom waren de programma's die er eerst opstonden verwijderd omdat het nieuwe bestuurssysteem met een schone lei moest beginnen (er mocht alleen nog overblijven wat windows 8 essentieel nodig heeft).

Voor welke reden ook besloot ik gisteren windows 8 weer naar zijn beginstaat te herstellen maar tijdens dat dit proces viel opeens mijn pc uit na 32% te voltooien en wannneer hij terug opstart zegt hij dat er geen bestuursysteem aanwezig is en kan ik enkel systeemherstel doen via powerrecovery (wat dus niet meer op mijn pc staat) en dus geeft hij dehele tijd foutmeldingen en valt de computer uit. Nu weet ik totaal niet wat ik moet doen want ik heb Windows 8 verkregen via een productcode te kopen en niet d.m.v. een DVD-rom en dus heb ik ook nog eens geen Windows-schijf...

!!!!!!!!HELP a.u.b. al is het maar door te zeggen in welke winkel ik terecht zou kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.