Ga naar inhoud

ram-geheugen probleem


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn ram-geheugen dit is sinds ik een nieuwe grafische kaart heb gestoken.

de originele grafische kaart was nvidia 8300gs 128mb, toen werkte mijn pc perfect op 3gig ram-geheugen.

Nu steekt er een nvidia geoforce 210 1gig in en werkt mijn pc ineens maar op 2gig geheugen.

Vanaf als ik er 1gig bij doe geraak ik tot opstartscherm het windowsvlagje komt eraan en dan blauw scherm.

Dit blauw scherm is zo snel weg als het komt dus weet ik niet wat er opstaat.

Ik had echter al de raad gekregen om een geheugenlat te kopen dat dezelfde specificaties heeft als de 2gig.

Die specificaties zijn 2gb ddr2 pc2-6400 dus had ik nu een 1gb ddr2 pc2-6400 cl5.

Nu dat is de oplossing echter ook niet want dat geeft juist hetzelfde probleem, opstarten tot opstartscherm windowsvlagje komt en blauw scherm. Het windows vlagje komt niet helemaal tevoorschijn, maar slaat vast vanaf als het eraan komt.

Kan iemand mij nu eens zeggen wat ik nog kan doen of is er niets meer aan te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.