Ga naar inhoud

Melding: snelkoppeling gewijzigd of verplaatst

Silvana

Aanbevolen berichten

Hallo beste leden,

Ik had een snelkoppeling op mijn bureaublad gemaakt die kon ik voorheen openen, maar sinds kort kan dat niet meer en krijg ik de melding dat de snelkoppeling gewijzigd of verplaatst is. En dan wordt mij gevraagd of ik deze wil verwijderen. Dat wil ik natuurlijk niet. En ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want de foto's zijn erg belangrijk voor me.

Ik weet niet meer waar de orginele map van de foto's is op mijn pc. Is er een manier hoe ik alle foto's die op mijn pc staan kan vinden? Of een manier hoe ik de snelkoppeling weer kan laten werken?

Ik zal je echt voor eeuwig dankbaar zijn.

Groetjes,

Silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Silvana, welkom bij PCH!

Weet je nog ongeveer waar je de foto's gezet hebt? Was dit op je harde schijf waar ook Windows op staat of was dit op een apart aangesloten schijf? (externe harde schijf?)

-Start de verkenner eens op. Dit doe je door op de startknop te klikken onderaan het scherm, en dan explorer intikken. Daarna op enter drukken. Je komt dan in de verkenner terecht. Onder de map Bibliotheken zie je nog mappen zoals Pictures (Afbeeldingen), ... Staan daar je foto's?

Ga in de verkenner aan de linkerkant, onder het woord Computer, op Lokale schijf C: (zie rode cirkel aan de linkerkant) staan, en tik vervolgens bovenaan rechts *.jpg (rode cirkel vanboven) in en druk op enter. Nu komen al je foto's die op je harde schijf staan. Rechtsklik nu op een afbeelding en kies Eigenschappen. Bekijk nu wat er bij "Locatie" staat. Nu weet je de locatie van de afbeeldingen. Kan je die locatie even meegeven in een volgend bericht. Bekijk meerdere afbeeldingen zodat je zeker weet dat ze allemaal in die map staan.

post-484-1417705341,8847_thumb.jpg

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.