Ga naar inhoud

Mails niet te vinden

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen.

Wat is het probleem:

Mijn mails (gewenst en ongewenst) van ongeveer een dag zijn plotseling niet doorgekomen.

De mails van vandaag komen wel door.

Mijn mailbox ongewenst is schoon, maar heb ongeveer 4000 mails in mijn mailbox gewenst.

Is dit te veel? Ik denk van niet.

Ik veel meer mails bewaard en in mappen gedaan.

Ik heb ook een waarschuwingsbrief van Windows Live Hotmail ontvangen dat ik binnen kosrt geen mails meer kan ontvangen,

maar heb ze nu in mappen gedaan.

Hoe kom ik nu aan de mails van gisteren?

Bij voorbaat dank,

Arie brouwn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt Hotmail ... heb je als eens gekeken of je in de webmail van Hotmail (inloggen via deze Hotmail) de berichten niet kan vinden.

En het is niet omdat je de 4000 mails in mappen steekt, dat de inhoud van je mailbox kleiner wordt en de vrije ruimte groter. De totaalinhoud van je mailbox blijft gelijk. Ofwel kan je best een tweede mailbox openen en daar een flink aantal mails (in mappen) parkeren (als je deze allemaal wil bijhouden). Ofwel kom je inderdaad voor het probleem te staan dat je mailbox compleet onbruikbaar zal worden en je geen enkel bericht meer zal kunnen openen (wegens overvol).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.