Ga naar inhoud

Pc start niet meer door

Jaimyd

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, Ik heb dus het zelfde probleem. Ik kan helemaal niets meer met mijn pc, Als ik de pc aanzet dan krijg ik het logo in beeld van Packerd bell in beeld en er zitten dan verticale strepen in beeld. Ik kan nog bij de bios. Ik dacht eerst dat het de harde schijf was en heb een nieuwe gekocht maar daar werkt het dus ook niet op. Ik kan ook niet via de cd rom opnieuw Vista er op zetten. Het beeld blijft lang zwart en dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden. Er is iets met de soft of hardware en moet dan de cd plaatsen maar ook daar reageert ie niet meer op. Dan start ie weer opnieuw op en weer het zelfde verhaal. Ik kom dus geen stap verder. Heeft iemand enig idee wat het is en of het nog op te lossen is?

Groetjes Jaimy

- - - Updated - - -

Sorry wou mijn bericht ergens anders bij zetten en bedacht me dat het misschien beter was om het even apart te doen vandaar dat er staat ik heb dus het zelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.