Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een website, hoe je muziek en afbeeldingen comprimeerd om in een powerpointpresentatie te voegen om zo te verzenden via internet.

Nu gebruik ik Switch om de muziek te comprimeren naar MPEG Layer 3.

In Windows XP is dit geen enkel probleem, Als je Switch installeerd in Windows Vista is er nergens de MPEG Layer 3 te vinden, deze vraag is mij al meer dan eens gesteld door gebruikers van Vista. ik heb daar geen enkel antwoord op:bawling:

Powerpoint

Geplaatst:

Bedankt, ik stuur dit door naar de Vista gebruikers, en laat zeker iets weten of het gelukt is of niet !

MVG

Patrick

Geplaatst:

Met deze codec te installeren help het ook niet.

Vista, het ene probleem na het andere, en dat er zoveel mensen zijn die dat willen,er wordt er maar ene beter van, BG !

Toch bedankt !

MVG

Patrick

Geplaatst:

Hey Pat, Ik heb het programma gedownload en geïnstalleerd. In het programma zelf staat er eigenlijk niets van, maar probeer dit eens:

Ga naar c:\Program Files\NCH Swift Sound\Components\mp3el\

In die map zit een .exe bestandje. Klik daar rechts op en kies voor eigenschappen.

Dan klik je op de tab Compatibiliteit. Zet bij Compatibiliteitsmodus een V in het vakje. In de lijst daaronder kies je voor Windows XP. Dan nog even toepassen en ok klikken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.