Ga naar inhoud

probleem incredimail

viri

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen met een uitleg in het nederlands want mijn engels is niet zo goed , ik gebruik samen met mijn partner één pc we hebben elk een account mijn partner gebruikt al jaren incredimail nu wou ze me dit cadeau geven en heeft de incredimail versie premium aangekocht wat blijkt ik krijg van incredimail een mail om het programma te downloaden incredemail xe , mijn parnter heeft een andere versie nu van incredimail en ik krijg dat incredimail niet voltooid is weet iemand wat ik moet doen om incredimail op 2 accounts te kunnen laten werken heb telenet en werk met vista alvast bedankt groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je eerst die Incredimail van je partner haar account moet verwijderen en dat je dan pas je premium versie kan installeren.

Nadeel: Je bent al je mails kwijt en je moet je e-mail account-instellingen en adresboek overzetten naar de premium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry heb dit ondertussen geprobeerd maar het lukt niet als ik dat doe werkt incredimail langs mijn kant maar werkt het niet langs mijn partner met een herstelpunt kan ik het dan wel bij partner terug zetten maar dan werkt incredimail bij mij niet terwijl het vroeger een gratis versie was van incredimail dat ze gebruikte en omdat we dat ook beiden niet konden gebruiken heeft ze de premium versie mij cadeau gedaan voor 19,95 euro maar nu zitten we nog met hetzelfde probleem alleen heeft zei nu een gekochte versie maar alvast bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.