Ga naar inhoud

MIG bestanden openen

joernst

Aanbevolen berichten

Een maand geleden heb ik met Windows easy transfer een back-up gemaakt van mijn pc op een externe harde schijf.

Als ik de bestanden nu wil openen lukt dat niet. Niet met Windows Easy transfer, niet met Microsoft file explorer. Ik heb nog geen zin om FileviewPro te kopen.

Het is toch te gek dat je via Windows een backup maakt en vervolgens software moet kopen om je backup weer in te zien.

Kan iemand mij helpen svp.

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een MIG- bestand gemaakt hebt met Windows easy transfer moet je het toch ook kunnen gebruiken om het terug zetten uit te voeren lijkt me.

Wat gebeurd er juist als je Windows easy transfer wil gebruiken?

Die back-up is die ook afkomstig van een W7 systeem?

Die backup is die afkomstig van een zelfde bit- versie als die je nu hebt?

In deze link lees je meer over Windows easy transfer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie,

Dank voor je snelle antwoord.

Je hebt inderdaad gelijk. Iets meer geduld en goed lezen voorkomt een hele boel stress. Ook werd ik op het verkeerde been gezet door allerlei opmerkingen op 't Internet van mensen die met hetzelfde probleem worstelden.

Het is inderdaad zo simpel als wat, dus het is gelukt en daarom dank voor de aanwijzing.

Groet

Joern

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.